ביטוח רכב
10 במרץ 2016
ביטוחי מנהלים
10 במרץ 2016

ביטוח תאונות אישיות

תאונות דרכים ותאונות אישיות גוררות עמן כמעט תמיד עלויות גבוהות של טיפול רפואי. גם אם נראה במבט ראשון כי הפגיעה אינה מאד חמורה, ייתכן ויתעורר בהמשך צורך רפואי חדש שנוצר כתוצאה מהתאונה ויגרור איתו אשפוז או אחוזי נכות, אפילו שנים לאחר מכן.

לשם כך נוצרה המסגרת המאפשרת ביטוח תאונות אישיות, המעניקה למבוטח החזרים עבור טיפולים שונים וברמות פגיעה משתנות.

מה מוגדר כ"תאונות אישיות"?

כדי לעשות סדר בדברים, חשוב להבין את ההבדל בין ביטוח תאונות אישיות להחזר על תאונות עבודה, המכוסה על ידי הביטוח הלאומי – ובכלל זה תאונות המתרחשות במקום העבודה ובדרך ממנה ואליה. תאונות אישיות מוגדרות לרוב בחברות הביטוח כמקרים של נכות – זמנית, קבועה או חלקית, אשפוז (כתוצאה מתאונה או מחלה), וכן פיצוי למשפחת המבוטח במקרה של מוות.

במקרים רבים, הביטוח יפצה את המבוטח גם אם התאונה התרחשה במקום העבודה, וכך יש באפשרותו לקבל למעשה החזר כפול – מהביטוח הלאומי ובנוסף מחברת הביטוח.

למי מתאים ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מומלץ לכל מי שעובד, מפני שהפוליסה מכסה את העלויות במקרים של אובדן כושר עבודה – זמני, חלקי או מלא. תנאי הביטוח אינם מבחינים בין הגורמים לתאונות השונות, כך שאפילו אם נפגעתם כתוצאה מנפילה בעת ניקיון הבית ושברתם יד או רגל, תהיו זכאים להחזרי הפוליסה.

פגיעות כגון אלה ואף חמורות יותר עשויות למעשה לקרות לכל אחד כמעט בכל רגע נתון, ובשל כך חשיבות הביטוח רבה כל כך. עבור הורים לילדים משמעות הביטוח רבה אף יותר, מכיוון שאבדן כושר העבודה עשוי לפגוע לא רק במבוטח עצמו, אלא גם בהם באופן עקיף.

למה חשוב לשים לב?

מהרגע בו התרחשה התאונה, יש לעדכן את חברת הביטוח על מנת לעקוב אחר כל ההליכים הרפואיים ולקבל את מלוא הפיצויים שלהם זכאי המבוטח. עוד חשוב לשים לב לפרטי הפוליסה הספציפיים של כל חברה, מפני שהם משתנים מעט בין החברות השונות – כך ישנן חברות שאינן מפצות את המבוטח במקרים של נסיעה ברכב דו גלגלי ממונע, ספורט אתגרי ועוד.

אנו בחברת מגדלור מתחייבים למצוא עבורכם את הפוליסה המותאמת אליכם הן מבחינת הסיכון הרפואי והן מבחינת הסדר התשלום.


לקבלת מידע על ביטוח תאונות אישיות מקיף, אישי ומשתלם עבורכם השאירו פרטים

נציגינו ימצאו עבורכם את המסלול המתאים ביותר


לחץ כאן ליצירת קשר