ביטוח מחלות קשות
10 במרץ 2016
ביטוח סיעוד
10 במרץ 2016

ביטוח נסיעות לחו''ל

בעוד שבעבר נסיעות לחו"ל היו בגדר אירוע נדיר, כיום הן הולכות והופכות לחלק מהשגרה שלנו. יותר ויותר אנשים נוסעים בתדירות גבוהה יותר לחו"ל על מנת לצאת לחופשה, לבקר קרובי משפחה או לרגל עסקים מעבר לים.

הנסיעות לעיתים קרובות הן משמחות, מרגשות ומאפשרות להתאוורר מחיי היום יום, אך כדי ליהנות מנסיעה עלינו להתכונן עליה. לא מדובר רק בהזמנת כרטיסי טיסה, מציאת מלון והסעה לשדה התעופה – אלא גם ברכישת ביטוח, שיבטיח שיש מי שדואג לנו, לרכושנו ולבריאותנו גם כשאנו במדינה זרה.

מהו ביטוח נסיעות לחו''ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מספק כיסוי במקרה בו נגרם נזק לאדם בעת שהותו מחוץ לגבולות המדינה. במקרה זה הביטוח הרפואי שניתן דרך קופות החולים כאן בארץ אינו בתוקף, והביטוח מעניק פיצויים, עד סכום מוגדר, לטיפולים רפואיים להם נזקק האדם במדינה זרה.

בנוסף, הביטוח יכול לכלול גם מקרים בהם נגרם נזק למזוודות ולציוד יקר ערך ואף לכסות עלויות במידה והנסיעה התבטלה. ביטוחים מסוג זה, רצוי לרכוש בהקדם האפשרי כדי לצמצם את העלויות הכספיות במקרה בו הנסיעה לא יצאה לפועל.

אילו הרחבות קיימות לביטוח?

ניתן לרכוש את חבילת הביטוח הבסיסית, אולם מומלץ להתאים את פוליסת הביטוח לנסיעתכם. כך לדוגמא, כדאי שאדם הנוסע לחופשת סקי ירכוש הרחבה המיועדת במיוחד לספורט אתגרי, שכן פגיעות מסוג זה לרוב אינן נכללות בתוכנית הביטוח הרגילה.

במידה ומדובר בתרמילאים, רצוי גם להתעניין גם בהרחבה המיועדת לאיתור וחילוץ. בנוסף, לאנשים הנוסעים לחו"ל בתדירות גבוהה, כמו אנשי עסקים, כדאי לשקול רכישת פוליסת ביטוח לתקופה ארוכה יותר אשר תהיה חסכונית ונוחה יותר עבורם.

יתרה מזאת, אנשים במצב רפואי מיוחד, כמו נשים בהריון, או חולי לב כרוניים, צריכים לרכוש פוליסה המתאימה לצרכיהם. בנוסף, ביטוח נסיעות אינו כולל רק את המצב הרפואי, אלא לרוב יכלול גם ביטוח על מטען שאבד, ואם תרצו תוכלו לכלול גם ביטוח על מכשיר סלולרי או מחשב נייד שאתם לוקחים אתכם למדינה הזרה.

למה כדאי לשים לב כשאנו רוכשים ביטוח?

בשוק קיימים ביטוחים רבים וההיצע עלול להיות מבלבל. כדאי לשים לב שהביטוח שאתם רוכשים אכן מספק לכם את הכיסוי המרבי וכי התנאים שמוצעים מתאימים לכם. שימו לב שהביטוח מכסה מקרי ביטול (לרוב במקרי אשפוז או פטירה של אדם מקרבה ראשונה), שכן עדיף להתכונן למצב בו תאלצו לקצר את הנסיעה או לבטלה.

בנוסף, בדקו מהו גובה הכיסוי שמעניקה הפוליסה, שכן כל פוליסה מוגבלת בסכום כספי מקסימלי אותו היא מספקת במקרה הצורך. כדאי לבחון אילו טיפולים כלולים בביטוח והאם הוא מכסה גם מקרים בהם יש צורך בהטסה רפואית. בנוסף, בדקו מהו גובה ההשתתפות העצמית ובאיזה אופן מעבירה חברת הביטוח את הפיצויים.

על מנת להבטיח את המסגרת המקיפה ביותר, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל את כל הפרטים על הפוליסות המשתלמות שאנו מציעים. חשוב לנו שתחושו ביטחון בכל מדינה אשר אליה תגיעו.


עומדים לפני נסיעה לחו"ל? מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות?

צרו עמנו קשר עוד היום כדי להבטיח נסיעה בראש שקט.


לחץ כאן ליצירת קשר