ייעוץ ומחזור משכנתא
10 במרץ 2016
פוליסות חסכון
13 במרץ 2016

ניהול תיקי השקעות

הצלחתם לחסוך כסף? כל הכבוד, אך משימה לא פחות חשובה היא לשמור על החיסכון ולהצליח להגדילו. קיבלתם סכום כסף מכובד? זוהי כבר התחלה טובה, אבל החלטה חכמה תהיה להפיק ממנו סכום גדול יותר.

העסק צובר רווחים? סימן שאתם מצליחים לנהל אותו בצורה יעילה, אך אין זה יהיה יעיל עוד יותר אם תצליחו להגדיל את הרווחים? אם ברשותכם סכום כסף, כדאי לנסות להפיק ממנו את הפוטנציאל המרבי. אם אתם מתלבטים כיצד לשמור ולהגדיל את ההון הקיים – תפיקו תועלת רבה מניהול תיקי השקעות.

מהם תיקי השקעות?

תיק השקעות הוא למעשה חשבון, בו נמצאים ניירות ערך שונים ונכסים פיננסים מגוונים. התיק יכול להיות מורכב, בין היתר, מאגרות חוב, מניות, קרנות נאמנות ומטבע חוץ. המטרה היא להחזיק במספר כלים אשר מסייעים בהגדלת התשואה תוך צמצום הסיכונים אליהם חשופים הכספים המושקעים.

הכספים יכולים להיות מנוהלים על ידי האדם עצמו, או בעזרתם של מנהלי תיקי השקעות המקבלים גישה לחשבון ההשקעות. ניהול תיקי השקעות מתאים לצרכים שונים, וזמין הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.

מהו תפקידם של מנהלי תיקי השקעות?

תפקידם של מנהלי תיקי ההשקעות הוא לבחור בקפידה את המרכיבים השונים אשר יכללו בחשבון ההשקעות, ולעצב את התיק בהתאם לצרכי הלקוח ויכולותיו. אלו חייבים להיעשות מתוך היכרות עם העולם הפיננסי והבנה מעמיקה של התנודות בשוק ההון. תיקים יכולים להיות מנוהלים הן בחשבונות בארץ והן בחו"ל.

מנהלי תיקי ההשקעות מאפיינים את רמת הסיכון של הלקוח, כמו גם את העדפותיו האישיות, מחליטים על אחוז החשיפה לרכיבים מסוכנים בתיק, בהתאמה ללקוח, ופועלים תחת אותן מגבלות ראשוניות ובהתאם למדיניות בית ההשקעות על מנת להגיע לתוצאות האופטימליות עבור הלקוח.

כיצד לבחור מנהל תיקי השקעות?

גופים פיננסים רבים מציעים שירות של ניהול תיקי השקעות, ומציבים בפני הלקוחות אינספור אלטרנטיבות. אולם, ישנה חשיבות גדולה להבטיח כי אתם מפקידים את ביטחון חשבונכם בידי גורם מוסמך, שהוא בעל הכשרה וסמכויות מתאימות. אנו מודעים לכובד האחריות בניהול כספכם האישי, ופועלים ללא הרף כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, שמשלב בין ניסיון עשיר וידע רב, לבין יחס אישי וזמינות מרבית.

זאת כמובן, בעלות משתלמת, תוך התחשבות במאפייניכם, צרכיכם וציפיותיכם. אנחנו מזמינים אתכם להיפגש עמנו כדי שנוכל לסייע לכם להגדיל את הונכם, ולגרום לכסף שלכם לעבוד בשבילכם.


רוצים ליהנות מניהול תיקי ההשקעות המקצועי ביותר?

נציגנו ישמח לתת לכם את כל הפרטים ולסייע לכם להפיק את המרב מכספכם.


לחץ כאן ליצירת קשר